ENTRADA SENSE TITOL


Milers de xiquets morint cada dia
mentres que tu sols saps deixar-ho passar
pero sempre amb la teua hipocresia
no fas altra cosa que els diners llençar


Com si fos d'una pel·lícula el guió
la teua vida poc a poc va passant
sense tindre cap punt de comparació
dels que dia a dia l'han de treballar

I ara que els meus ulls es troben en els teus
no pense baixar la mirada ni tirar enrrere
no cregues que pense agenollar-me als teus peus
no fare com aquells que la dignitat pergueren

No has de fotre un brot per a poder menjar
molts bons enxufes i encara un millor sou
creus que tot el mòn t'ha de idolatrar
i no fas més que afonar-te en un pou

Creus que amb diners a tot sempre arribes
sense saber encaixar la realitat
que vius una vida que no controles
en el teu mòn de falsa felicitat

I ara que els meus ulls es troben en els teus
no pense baixar la mirada ni tirar enrrere
no cregues que pense agenollar-me als teus peus
no fare com aquells que la dignitat pergueren

I ara ve quan sents la nostra veritat
la que el teu voltant t'ha fet esborrar
el nostre orgull mai no podras xafar
l'orgull de pels nostres somnis haver lluitat

Com ja us n'haureu adonat, és la lletra d'una cançò, però és una cançò sense titòl, i no hi ha dret de que siga així. Ja que el meu cervell no té les suficients neurones actives per a trobar-ne un, espere que algú de vosaltres en trobe un adequat.



2 comentarios:

Teacher Cristina dijo...

**Tu solicitud no ha podido procesarse. Por favor, inténtalo de nuevo.**
Me caguen en el blog y en sus parientes cercanos.. quina poca vergonya! Ara no ho faré tan llarg perq ja m'he cansat pero bueno.. ¬¬ faré un resum (pardon!)
Punto uno- La canço s'ha fet esperar pero val la pena. La lletra es molt realista i ens mostra la realitat d'avui en dia. No te desperdici! Jo com a titol li ficarie "falsa felicitat" pero bé jo no soc ningú.. que opinen els demés que tindran mes idea que jo i sobretot l'artista fallera.
Que més havie ficat a l'altre comentari?? ja no manrecorde ¬¬ **pensant**.. Ah si! que tinc certa fulleta escrita per la senyoreta Eva desde quan en alternativa me la vas deixar per a q la poguera llegir i encara la tinc a la carpeta.. quin desastre de xica! (recorda'm q te la torne)

I ara ja per donar per acabat aixo, dir-te que enriqueta al llegir totes les faltes que he pogut fer li donarie algo al cor.. ho se! Pero jo o parle aixi o no parle..es lo que te! I que pots passar-te pel meu blog, no n'hi ha res de nou pero jo no faig cap "asco" a un comentari teu.

Vinga.. fins dema, cuidat! Adeuuu ^^

Anónimo dijo...

mmm...pos si que esta be la cançoneta ,pero si vols un titol no soc una de les mes apropiades per dirte-ho,mes que res perque no soc de nes de titol,soc mes de les que fan la redacció^^
Hi ha que vore tot el que se pot dir en un parell de frases,quanta veritat poden dir-se en tres paraules i com pot ser que no hi pugues fer res en la meitat dels casos...quina merda no?
No res xicuela,fins dema!